5 Ocak 2017

2016 Acente Memnuniyeti Anketi

Türk Hava Yollarının "doğrudan dağıtım sistemleri" olan Troya, Quickres, Kolay Bilet ve Websagent ile ilgili “Acente Memnuniyet” anketi düzenlemektedir. Bu Anket ile Türk Hava Yolları, rezervasyon ve biletleme sistemlerinden, iyileştirme ve geliştirme faaliyetlerinden, bilgilendirme ve eğitim çalışmalarından, acente destek hatlarıyla ilgili Acenta memnuniyetini ölçmeyi amaçlamaktadır. Bu sebeple gerçek durumun tespiti için geri bildirimleriniz büyük önem taşımaktadır. Ankete https://goo.gl/forms/OrxkfVDpY7pVTE3d2 linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Anket hakkındaki sorularınız için "acentedestek@thy.com" adresine “2016 Acente Memnuniyeti Anketi” konu başlığıyla e-posta göndermenizi ve ayrıca  konunun komitemizce de takibi acısından "arge@tursab.org.tr" adresine de yollamanızı önemle rica ederiz.

 

  • 2016 Acente Memnuniyeti Anketi