IATA VE BİLET SATIŞ ACENTALARINDA BSP/CASS ÖDEME KİŞİLERİ GÜNCELLEMESİ HAKKINDA DUYURU
Değerli üyelerimiz,
Acetanızın IATA Müşteri Portalı bünyesindeki “BSP/CASS Ödeme Kişileri” ve Yönetici kullanıcılarının güncel olması büyük önem arz etmektedir. BSP kapsamındaki ödemelerle ilgili tüm önemli e-postalar IATA Müşteri Portalı yönetici kullanıcılarına ve yöneticilerin “BSP/CASS Ödeme Kişisi” olarak belirlediği kullanıcılara gönderilmektedir.
Hesabınızdaki BSP ödeme kişilerini güncellemek için;
-IATA Müşteri Portalı bünyesinde şirketinize kayıtlı kullanıcıları 15 Mart 2022 tarihine kadar gözden geçirmeniz gerekmektedir.
-BSP Ödemeleri ile ilgili olarak IATA’dan gelen önemli mesajların “Yönetici” veya “BSP/CASS Ödeme Kişisi” olarak belirlenen kişilere ulaştığından test edin, emin olun.
-Söz konusu kişi IATA Müşteri Portalı yoluyla BSPlink veya CASSlink hizmetlerine erişim yetkisine sahip olsa bile bu iletişimleri alabilmesi için 15 Mart 2022 tarihine kadar ayrıca “BSP/CASS Ödeme Kişisi” olarak belirlenmelidir.
-İhtisas başkanlığı olarak, acentanıza ait bir kurumsal maili tanımlamanızı ve bu mail adresini ise şirketinizdeki ilgili kişilere yönlendirmenizi tavsiye ediyoruz. Bu durumda, önceden tek belirlediğiniz mail adresine ulaşılamaması halinde gelen maili belirleyeceğiniz kişilerin tamamına ulaştığından emin olabilirsiniz.
Detaylı bilgi için IATA Portalından destek alabilirsiniz.
TÜRSAB
Havayolu Bilet Satış ve IATA İhtisas Başkanlığı